الگری : من هم می خواهم 30 شوت داشته باشیم ولی این اعداد رویایی است

الگری : من هم می خواهم 30 شوت داشته باشیم ولی این اعداد رویایی است

مکس آلگری در برابر این سوال که چرا یوونتوس پس از پیروزی سخت مقابل فیورنتینا چنین فوتبال منفی بازی می کند، مقاومت می کند. هیچ کس حتی در رویاهای خود توپ را 90 دقیقه نگه نمی دارد.

 

بیانکونری ها در 9 دور اخیر خود فقط یک پیروزی در سری آ داشتند، اما در نیمه هفته 2‐0 موفق به شکست لاتزیو شدند.

 

ما هر روز برای پیشرفت کار می کنیم. از نظر روانی هم لحظاتی وجود دارد، چون مدتی بود که در سری آ پیروز نشده بودیم. در نیمه اول هیچ خطری ما را تهدید نکرد، سه گل برای آفساید چند سانتی متر مردود شد، سپس در نیمه دوم موقعیت هایی ایجاد کردیم.

 

آلگری به DAZN گفت:

 

درست است که ما در خطر تساوی بودیم، اما من به خاطر هیچ چیز بچه‌ها را سرزنش نمی‌کنم.

 

وی گفت:

 

آنها فصل خوبی را پشت سر می گذارند، ما هر کاری می کنیم تا بیشترین امتیاز ممکن را به دست آوریم. ما دومین کلین شیت و پیروزی متوالی را حفظ کردیم، بنابراین این پیشرفت مهمی است.

 

الگری گفت:

 

در فوتبال دو تیم وجود دارند، با دو پیراهن متفاوت، ما بیانکونری هستیم، آنها ویولا هستند. ما می‌خواهیم 90 دقیقه توپ را حفظ کنیم، 30 شوت به سمت دروازه داشته باشیم، اما فکر نمی‌کنم کسی حتی در رویاهایش هم بتواند این کار را انجام دهد.

 

آمار نشان می دهد که یوونتوس در این بازی تنها 227 پاس انجام داده است، در مقایسه با 675 پاس فیورنتینا و تنها 25 درصد توپ و میدان را به عنوان تیم میزبان در اختیار داشت.

 

سعی می کنیم 90 دقیقه در نیمه حریف بازی کنیم، اما حریفانی هم وجود دارند. ایده این است که با پرس بالا بازی کنید، تیم مقابل را به نیمه خود فشار دهید. ما باید در نیمه دوم گل دوم را می زدیم ولی نتوانستیم و بعد از آن حریف فشار آورد.

 

درباره آینده آلگری چیزهای زیادی گفته شده است، با گزارش‌هایی که تیاگو موتا، سرمربی بولونیا برای جایگزینی او انتخاب شده است، اما او همچنان اصرار دارد که رویاهای اسکودتو فقط همین بوده و هرگز هدفی نبوده است.

 

ما در یک مقطع حساس از فصل اشتباه کردیم، اما یوونتوس با بازیکنان جوان زیادی در جریان است. برخورد با بازیکنان 30 ساله یک چیز است و با بازیکنان 18 ساله چیز دیگری. این کاملاً بدیهی است، نمی‌دانم چرا باید به آن اشاره کنم.

 

او گفت:

 

اینها بچه‌های فوق‌العاده‌ای هستند، هدف ما صعود به لیگ قهرمانان اروپا است و در مسیر قرار داریم. شاید با دیدن اینکه فصل چطور پیش رفت، در اوایل فصل امتیازات خیلی زیادی داشتیم و در مرحله دوم خیلی کم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: